פתרונות אבטחה, בשביל השקט הנפשי שלך

קדימה, מלאו פרטים ונחזור בהקדם

    שירותי מוקד מתקדמים

    שירותי מוקד – מדוע כדאי לבחור בשירותי מוקד אבטחה למיגון הבית שלכם?

    בימינו אנו, תדירות הפריצות, הגניבות והשגות הגבול רק הולכת ועולה עם הזמן, ועל כן ישנה חשיבות רבה למערכות המיגון בהם נעזרים על מנת לאבטח את הבית או את הדירה. בעבר היה נהוג לאבטח רק בתים צמודי קרקע או בתי עסק, אך כיום, עולם מערכות המיגון הפך לרלוונטי גם עבור דירות בבנייני מגורים וכן במגדלי היוקרה. הבינו כי בחירת חברת הביטחון אשר תתקין את מערכות האבטחה בביתכם ותספק לכם שירותי מוקד היא קריטית.

    למעשה אתם שמים בה את מבטחתם על הדבר היקר מכל – מרחב המחייה הפרטי שלכם, בו לרוב מאוחסנים כל חפציכם כולל חפצים יקרים. כמובן שחשוב כי חברת הביטחון תהא זמינה 24 שעות ביממה ותעזור בכל מצב ועם כל בעיה באשר היא. עליכם לבחון מספר קריטריונים חשובים לפני שתחליטו לקחת את שירותיה של חברת הביטחון חברת ביטחון, כגון זמינות, אמצעים טכנולוגיים, מוקד צפייה, מערכות אזעקה להתקנה, תנאי שירות, עלויות וכיוצא בזאת.

    שירותי מוקד באשדוד, גן יבנה והסביבה

    מלבד זאת, כדאי מאוד לקחת שירותי מוקד צופה לאבטחת בית המגורים ולא רק שירות מוקד מבצעי. שירות מוקד צופה משלים למעשה את הטיפול באירוע הפריצה אל הבית בזמן בו האירוע מתרחש. שירות זה מתיר למוקד המבצעי צפייה, בקרה, פיקוח ותיעוד על כל המתרחש בבית בזמן אמת, זאת על ידי התקנת מצלמות אבטחה רשתיות ומערכות דיגיטליות להקלטת שמע, המותקנות ברחבי הבית. כך מתאפשר באופן אקטיבי ויזום לצפות ולפקח על הנעשה במבה, על ידי אפליקציה בסמארטפון או דרך המחשב.

    מתי שמתקבלת הקריאה ממערכת האזעקה, נפתח מסך ייעודי למי שמפעיל את חדר הבקרה המזהה בזמן אמת את גורם ההפעלה של מערכת האזעקה גם בבית וגם בעסק ומתי שמזוהה פריצה אמיתית מפעילים את כל הכוחות בשטח ביחד עם ניידות משטרה הסמוכות לאירוע.

    חדר הבקרה של המוקד של האימון מצויד באמצעי תוכנה וחומרה מתקדמים ביותר. שירות מוקד צופה חוסך המון זמן יקר ומאפשר שקבלת ההחלטות המבצעיות תהיינה מקצועיות ומהירות.

    וידאו אנליטיקס כחלק משירותי המוקד הצופה

    העולם הדיגיטלי והטכנולוגי הולך ומשתכלל כל העת, ומכריח אותנו לעמוד בקצב, להתקדם לצדו ולהתאים את מערכותינו אליו תוך שנפתחים בפנינו עוד ועוד חידושים, והדבר רלוונטי גם בענף הביטחון והשמירה.

    חשוב שחברת הביטחון שלכם תפעל עם מערכת DVR, שהיא מערכת הקלטת סאונד דיגיטלית חדישה ומתוחכמת מהודר החדש מערכת ה-DVR מאפשרת לפקח ועל המתרחש באזור בו מופעלות המצלמות ומתעדכנת באמצעות כל סוגי מכשירי הסמארטופנים.

    מערכת טכנולוגית חדישה נוספת, היא מערכתה- I.V.S, המעבירה תשדורות ב-PUSH ישירות לסמארטפון עם צילום תקריב של אדם הנכנס דרך הדלת לאזור המאובטח והמצולם.

    איך לבחור את חברת האבטחה שתספק לכם שירותי מוקד?

    1. אמינות, שנות ניסיון וותק החברה – חשוב שתבדקו כי החברה שתספק לכם את שירותי הביטחון והאבטחה היא חברה מוכרת, אמינה ובעלת וותק וניסיון בתחום. בניגוד לתחומים אחרים, בתחום האבטחה לניסיון הנצבר על פני השנים משמעות רבה . ודאו כי צוות החברה הוא מקצועי, מיומן ומנוסה, כך שיוכל לסייע להם באופן המיטבי במידת הצורך.
    2. זמינות ותזמון – מתי שהאזעקה מופעלת, ישנה חשיבות גבוהה לזמן התגובה שייקח לחברת הביטחון והשמירה להגיע אל המקום, באם ולא מדובר באזעקת שווא. על חברת הביטחון להיות זמינה ללקוחותיה 24/7 כולל סופי שבוע וחגים. מוקד הבקרה חייב לספק פיקוח מלא ושוטף מסביב לשעון. כמו כן בדקו מהי זמינות סיירי הביטחון של החברה, האם החברה מבצעת סיורים יזומים , ומה המדיניות בנוגע להתקנת לחצני מצוקה, על מנת שיהיה ניתן להזעיק למקום את סיירת הביטחון במהרה.
    3. מכשור – שימו לב שאתם בוחרים בחברה המספקת את המכשור הנכון והמתאים לכם ביותר מכל הבחינות, וזאת בהתאם למאפייני המקום אותו אתם רוצים לאבטח. בדקו כי החברה נעזרת בציוד הטכנולוגי החדיש והמתקדם ביותר אשר מוצע בענף, הן מבחינת מערכות האבטחה והאזעקות והן במוקד הצופה.

    חברת שי-מור עובדת בכל רחבי הארץ

    שי מור מעניקה שירותי מוקד ללקוחותיה במרכז הארץ (תל אביב-יפו, גבעתיים, רמת גן, פתח תקווה, ראשון לציון ועוד), בשרון (הוד השרון, רעננה, כפר סבא ועוד) ובכל איזור השפלה אשדוד, גן יבנה, יבנה, אשקלון, בני דרום, ניר גלים, שדה עוזיהו, ניצן, שתולים, גן הדרום, אמונים, גבעתי, בית עזרא, ניצנים, באר גנים, חצור אשדוד ועוד.

    פתרונות אבטחה, בשביל השקט הנפשי שלך

    השאר פרטים ונחזור בהקדם



      מיתוג וקידום באינטרנט מיתוג וקידום באינטרנט
      Call Now Button